Zboží přidáno do košíku
Dopravu máte ZDARMA K dopravě zdarma zbývá
Zapomenuté heslo? Pošleme Vám nové
🗒️ OTEVŘENO [ 27.12. ] a [ 30.12. ] - OBJEDNÁVKY EXPEDUJEME 🚚. VÝDEJ DÍLŮ MIMO PRACOVNÍ DOBU PŘES E-MAIL: STARMAN@DILYNAKOTLE.CZ
1.1. Jako prodávající odpovídáme za to, že vám bylo dodáno to zboží, které jste si objednali, a že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:
je vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem*;
Dále pro spotřebitele poskytujeme záruku za jakost, je-li tak uvedeno na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží.
1.2. Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek pro spotřebitele.
1.3. Pokud se vada zboží projeví v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha zboží nebo vady vylučuje..
*Neplatí v případě, kdy jsme vás před uzavřením smlouvy zvlášť upozornili na to, že se některá vlastnost zboží liší a vy jste s tím výslovně souhlasili
2.1. U nepoužitého zboží je možné případnou vadu vytknout v době dvou let od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní, v dokumentech přiložených ke zboží nebo v reklamě stanovena doba delší.
2.2. Pokud je na zboží uvedeno datum minimální trvanlivosti, popřípadě je u věci podléhající rychlé zkáze uvedena doba, po kterou lze věc použít, trvá lze případnou vadu vytknout pouze v uvedené době.
2.3. V případě, že vám bude zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží, resp. vyměněné součástky a náhradní díly již neběží nová doba pro vytknutí vad. Doba pro jejich vytknutí se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po kterou je zboží v opravě.
3.1. Vaše práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117, a také § 2165 až 2174b.
3.2. V souladu s výše uvedenými ustanoveními vám náleží zejména následující práva:
3.3. Přiměřená sleva se určuje jako rozdíl mezi hodnotou zboží bez vady a vadného zboží, které jste obdrželi.
4.1. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud:
4.2. Práva z vadného plnění se dále nevztahují na:
5.1. Reklamaci (vytknutí vady zboží) u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
5.2. Reklamace přijímáme na naší adrese pro doručování nebo v našem sídle. Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme využít naši doručovací adresu.
5.3. Doporučený postup při reklamaci:
Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
5.4. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.
5.5. O doručené reklamaci rozhodujeme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.
5.6. Pokud zvolíte právo, které vám nemůže být z objektivních důvodů přiznáno (zejména u neodstranitelných vad nebo v případě výměny zboží, která není možná), budeme vás neprodleně kontaktovat. V takovém případě můžete zvolit jiné právo v souladu s tímto reklamačním řádem.
5.7. Při reklamaci vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete. Dále (po vyřízení reklamace) vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
5.8. V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Vezměte na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
Tento reklamační řád je platný a účinný od 1. 2. 2023.
© 2024 DILYNAKOTLE.CZ Dubenec 134, Dubenec 544 55 - tel.: (+420)499694999, e-mail: info@dilynakotle.cz
Shop máme od wpj.cz | Klasická verze | nastavení cookies