Zboží přidáno do košíku
Dopravu máte ZDARMA K dopravě zdarma zbývá
Zapomenuté heslo? Pošleme Vám nové
🗒️ OTEVŘENO [ 27.12. ] a [ 30.12. ] - OBJEDNÁVKY EXPEDUJEME 🚚. VÝDEJ DÍLŮ MIMO PRACOVNÍ DOBU PŘES E-MAIL: STARMAN@DILYNAKOTLE.CZ
1.1. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:
1.2. Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních.
2.1. Práva kupujícího z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117.
2.2. Pokud je vada zboží podstatným porušením smlouvy, náležejí kupujícímu tato práva z vadného plnění:
2.3. Pokud je vada zboží nepodstatným porušením smlouvy, může kupující požadovat:
2.4. O zvoleném způsobu řešení reklamace je kupující povinen informovat prodávajícího při oznámení vady, jinak o něm rozhodne prodávající. Provedenou volbu je možné měnit pouze po dohodě s prodávajícím. Pokud kupující považuje vadu za podstatné porušení smlouvy, je povinen to prodávajícímu doložit. Kupující bere na vědomí, že dokud neuplatní své právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, je prodávající oprávněn dodat mu chybějící zboží nebo odstranit právní vadu (zejména dodat chybějící dokumenty).
2.5. Výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy nelze požadovat v případě, že kupující nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí v případě, že:
2.6. Upozorňujeme, že bude-li způsobem řešení reklamace výměna zboží nebo odstranění vady dodáním nového dílu, neběží od výměny zboží či dodání nového dílu nová záruční doba ani lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění, tato doba a lhůta však neběží po dobu, po níž kupující nemohl zboží užívat.
3.1. Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud o vadě před převzetím věci věděl nebo vadu sám způsobil.
3.2. Nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
4.1. Kupující je povinen reklamaci u prodávajícího uplatnit bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Pro přijímání reklamovaného zboží je určena kontaktní adresa prodávajícího.
4.2. Závazný postup při reklamaci:
4.3. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy bylo prodávajícímu doručeno reklamované zboží, včetně všech výše uvedených dokumentů!!
4.4. V souladu s občanským zákoníkem má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Kupující bere na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musí uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
Tento reklamační řád je platný a účinný od 1.8.2017.
© 2024 DILYNAKOTLE.CZ Dubenec 134, Dubenec 544 55 - tel.: (+420)499694999, e-mail: info@dilynakotle.cz
Shop máme od wpj.cz | Klasická verze | nastavení cookies